Педагогічні ради


                                                Педраду підготували та провели:

                                                           Тороп Л.П.
                                                           Ласкурик П.В.
                                                           Колісник В.О.
                                                           Шепеленко А.В.
Педагогічна вітальня
«Стежками успіхів»
Мета заходу:  презентувати педагогічний досвід вчителів, які атестуються;
                    розвивати в них уміння об'єктивно оцінювати результати своєї праці;
                    стимулювати безперервну фахову та загальну освіту педагогів школи,
                     активізувати їхню творчу професійну діяльність.
Ведучий 1.Ласкурик П.В.
Так багато життя нам дає вчителів –
І терплячих, й вимогливих, й щирих,-
Зачарованих словом і мудрістю книг,
Тих, хто вірить в добро і надію.
Не згасає вогонь у розумних очах
І з роками ясніш пломеніє...
Ти тримаєш дитячі серця у руках,
Ти тримаєш планети надію.

Ведучий 2.Шепеленко А.В.
Шановні вчителі! Вже традиційним стало проведення засідання святкової педагогічної ради, присвяченої праці колег, які крок за кроком йшли до цієї головної події - атестації. Значення атестації величезне. Вона підвищує статус педагогічної професії, стимулює діяльність учителя до поповнення свого досвіду, допомагає визначити кращих педагогів.

Атестація -  це підсумок професійної майстерності вчителя, демонстрація найкращих професійних умінь, це новий етап на шляху до підняття учительського авторитету серед колег та учнів, змога проявити свої здібності. Але атестація  – це й свято великої, щедрої, доброї вчительської душі, свято творчості вчителя. Тому сьогодні хочеться привітати зі святом наших іменинників (ведучий називає ПІБ учителів, які атестуються) та побажати їм творчих успіхів на святій і нелегкій учительській ниві, талановитих і вдячних учнів, справжніх продовжувачів їхньої справи.

Ведучий 3. Колісник В.О.
Шановні вчителі - іменинники! Ви  навчаєте, формуєте, виховуєте найдорожче в світі - дітей. Завдяки вашому позитивному впливу діти вчаться розуміти світ, радіти життю, тому ніколи не зупиняйтесь на одному місці, бо вчитель має бути творчою особистістю, організатором людського спілкування.

Ведучий 4 Тороп Л.П.
Сьогодні ми маємо унікальну можливість ще ближче познайомитися з нашими колегами та здійснити  захоплюючу, оригінальну,  цікаву  квест-естафету «Стежками успіхів»

Ось і  настав час презентувати свої надбання
Ведучий1 Ласкурик П.В.
А хто ж розпочне нам зараз допоможе дізнатися наша аудиторія.

Завдання
-         Складіть зі слів мозаїки вірш і повідомте нам, яка станція (зупинка) буде першою.

-         Отже перша зупинка називається «Невгамовні» і на цій зупинці з нами поділяться досвідом три колеги. Проте щоб мати допуск до виступу потрібно виконати  певні завдання.
Ведучий 2.Шепеленко А.В.
-         Сіденко Т.І.  – Яскрава, творча особистість, щира, сердечна людина, яка в кожному знаходить найкраще. Готова жити в школі, бо вважає школу рідним домом. Її інтереси сягають набагато далі від предмета, бо вона "зачарований романтик", завжди в пошуках, в творчості, в мріях»
-         Оскільки Т.І. в своїй роботі застосовує методику Ейдетики,  то й завдання пов’язане з її роботою над проблемним питанням.
-         Завдання для Сіденко Т.І. (за картинками скласти вірш ейдетика)

Любіть Україну, як сонце, любіть, як вітер, і трави, і води…
В годину щасливу і в радості мить,любіть у годину негоди.
Виступ Сіденко Т. І.
Ведучий 3 Колісник В.О.
-         «Активна життєва позиція, творчий пошук – це невід'ємні складові роботи Ольги Петрівни.  Свої уроки вона будує так, щоб діти могли відчути радість праці, цінність і необхідність знань.
-         Пропонуємо справитися з таким   завданням …
-         Завдання Шмагайло О.П. (анаграми).

Виступ Шмагайло О.П.
Ведучий 4 Тороп Л.П.
-         Знайти підхід  до кожної дитини, допомогти досягти успіхів у навчанні, створити комфортні умови для життя дітей у школі – це повсякденна турбота  Наталії Григорівни, для якої чужих дітей не буває і не може бути. Любов'ю віддячують їй діти, а батьки – повагою.
-         Проблема над якою працює Н.Г. також пов’язана з елементами ейдетики, в зв’язку з чим вправа для Н. Г. буде наступним.
-         Завдання Бондюк Н.Г.
Скласти розповідь  використовуючи всі елементи на картині
Виступ Бондюк Н.Г.

Ведучий 1 Ласкурик П.В.
По стежині успіху ми наближаємося до наступної зупинки, назву якої треба з’ясувати, склавши пазли. (Монітор, Мишка, Клавіатуру, принтер).
Ведучий. Ви склали окремі складові комп’ютера, а найголовніший пристрій і є назва нашої наступної зупинки.
Отже наступна зупинка – це зупинка  «Процесор»

Ведучий 4 Тороп Л. П.
Сергій Сергійович багато працює над вдосконаленням своєї професійної майстерності, не зупиняється на досягнутому, завжди допоможе  будь-кому хто до нього звернеться,  охоче ділиться власними досягненнями. Він  завжди в оточенні дітей, які його люблять і поважають».
-         Непересічна ерудиція С.С., його кмітливість спонукали нас  запропонувати -
Завдання Розкодувати вислів «Моє хобі Турмалін »

Виступ Карявки С.С.

Ведучий 2 Шепеленко А.В.
Так як наша освіта почала впроваджувати елементи освіти Європейських країн, так і ми пропонуємо зараз вам виконати  вправу, яку проводять польські вчителі.
-         Тож щоб ви трішки відпочили і розважились пропонуємо виконати таке завдання.
-         Зміст полягає в тому, що б швидко обома руками доторкатися до голови, плечей, коліна, очей, вух, носа і з'єднувати пальці рук. Поступово темп  збільшується.
Голова - раміна - коліна - пальці - коліна - пальці - коліна - пальці - голова - раміна - коліна - пальці - очі - уста - вуха - ніс. Наголос у всіх словах на першому складі. Раміна - це плечі, коліна - коліна.
Пісня Фізкультхвилинка.

Ведучий 3 Колісник В.О.
-Мабуть Ви здогадалися, що виконавши фізкультхвилинку ми прийшли до наступної зупинки  «Олімпійська»

-  Для Пасєки Л.О. кожна особистість унікальна. Головне в її роботі допомогти дитині знайти свій шлях до самореалізації, створити атмосферу радості в спілкуванні. Учитель працює над формуванням позитивної мотивації учнів щодо збереження і зміцнення свого здоров'я. Відрізняється самобутністю, нешаблонністю мислення, має схильність до нестандартних рішень».)
- Як правило на уроці фізкультури вчителі з дітьми виконують фізичні вправи, а  зараз ми пропонуємо виконати теоретичне завдання.

Виступ Пасєки Л.О.
Ведучий 1 Ласкурик П.В.
Рухаємось далі. Щоб потрапити на наступну зупинку нам потрібно розгадати ребус. (котангенс)

-         За відповіддю стає зрозуміло, що далі естафету переймає вчитель математики і зупинка має назву «Геогебра».

Людмила Василівна - порядна, скромна людина, Упевненим кроком йде до своєї мети. Динамічна, завжди в русі. Спокій для Л. В.  – поняття дуже відносне.
Має цікавий і багатий внутрішній світ, широке коло захоплень.

-         Пропонуємо розв’язати задачу, яка вимагає гарної уваги, пам’яті і вміння додавати в межах натуральних чисел.
Увага! Завдання оголошується один раз.
-         На стартовій зупинці маршрутного тролейбуса зайшло 18 пасажирів.
-         На  наступній зупинці зайшло 2
-         На слідуючій зайшло 3 вийшов 1
-         На наступній зайшло 2 вийшло 4
-         На слійдуючій зайшов 1
-         На наступній зайшли 5 вийшли 2
-         На наступній зайшов 1 вийшло 3
-         На слідуючій вийшло 6 зайшло 2
-         На слідуючій вийшло 10
-         На кінцевій  - вийшли решта
-         Скільки зупинок було на маршруті тролейбуса?
Виступ Устенко Л.В.
Ведучий 3 Колісник В.О.
Від пращурів до наших днів,
З усіх минулих вже віків
Вони події всі вивчають
І нас учити заставля
ють.
Хто і коли, кого завоював,
Права й свободи мужньо захищав,
Кому вдалося збудувать державу
Хто ніс крізь біль народну справу.

Тож передостанньою буде зупинка  «Кліо» - на честь Богині Історії.

-         Це вчитель дуже уважний та спостережливий, В.О. не афішує свої заслуги та досягнення. Вміє бачити й відчувати кожного учня, давати можливість дитині показати свої результати.
-Проте і ми маємо змогу перевірити ерудицію  В.О. і пропонуємо докопатись до  істини, виконавши  хронологічну задачу.

Різниця останнього року правління князя Святослава і останнього року правління князя Олега розділити на три. До частки додати дату початку правління Рюрика. З якою подією пов'язаний отриманий результат?

972 – 912 = 60 / 3 = 20 + 862 = 882

У 882 р., зібравши велике військо, Олег . який в той час правив у Новгороді  вирушив у похід на Київ і захопив його.
Виступ Козової В.О.
Вчитель 4 Тороп Л.П.

Притча. Коли народився новий учитель, до його колиски спустилися три феї. І сказала перша фея: "Ти будеш вічно молодий, тому що поруч з тобою завжди будуть діти." І сказала друга фея: "Ти будеш, гарний думками і душею, тому що немає благородніше покликання дарувати своє серце дітям." І сказала третя фея: "Ти будеш, безсмертний, бо ти продовжиш своє життя в своїх учнях." Але тут до колиски спустилася четверта фея, зла, і похмурим голосом проверещала: Але ти вічно будеш перевіряти зошити, робочий день твій буде 8 годин до обіду і 8 годин після, всі думки твої будуть в школі і тільки про школу, і ніколи ти не заспокоїшся. Так що вибирай, поки не пізно!
Учитель: "Пізно, ця фея завжди з'являється занадто пізно, і ті вчителі, які вирішили пов'язати своє життя зі школою, з дітьми, ніколи не змінять цієї прекрасної професії."

Ведучий 2 Шепеленко А.В.
Ви познайомили  нас з вашими результатами роботи за атестаційний період.  І ми узагальнили результати вашої діяльності. Запрошуємо переглянути. (відеозвіт )
Ведучий 1 Ласкурик П.В.
-         Шановні вчителі! Ви достойно пройшли атестаційний період. Успішно подолали всі випробування нашого квесту, тож вважаємо, що фінальна зупинка буде для вас не такою хвилюючою, а тою, що запам’ятається.
Зупинка  «Урочиста!».
Тож ми прибули на зупинку «Урочиста», де ми  хочемо вручити вам нагороди переможців.

Ведучий 3 Колісник В.О.
                         Хай все, що мрієте, - збудеться.
                         Хай так, як хочеться, - вам станеться.
                         Хай ліпше, ніж можете, - вам трудиться.
                         Щастя великого, радості вам!  


                                                                   Педраду підготували та провели:
                                       Валєваха Н.А.
                                   Сіденко Т.І.
                                                Коржіневська А.Г.

Ведучий 1. Весна – це пора, коли все оживає, прокидається, а для вчителів – пора, коли нарешті закінчується їхня атестація, бо кожної весни в освітянському середовищі відбувається ця дуже визначна подія.
Ведучий 2. Педагогічна атестація – це складний психологічний механізм, наповнений емоційним напруженням, міркуванням, переживанням педагога.

(Фотоколаж вчителів, які атестуються (під музику) – на екран)
(Ведучі по черзі озвучують)

1.Атестація – справа серйозна,
Бо ж повинен усім довести,
Що не втратив ні фаху, ні даху
Й на плаву ще знаходишся ти.
2.Інновації, різні новації,
«Гронування» і «штурм мозковий»
Та чого лише ми не придумаєм,
Щоб урок всім здавався новий.
3.Ця підгрупа проекти придумує,
Інша – швидко склада діалог.
Там«історики», там он –«дослідники»
Той в комп'ютері шарить, як Бог.
4.Розіпнем їм екран –«мультимедія»,
Спроектуєм картину, портрет.
-Чи впізнали ви, дітки, людину цю?
-Так, це дуже відомий поет.
5.І беруть інтерв'ю, і спілкуються,
Грають діти у «гру рольову»,
Уявляють себе журналістами,
А в портреті – людину живу.
6.Розвиваємо комунікабельність,
Так по-новому ми світ пізнаєм,
Щоб в дорослім житі не губилися,
Все, що можемо, їм віддаєм.
7.Застосовуєм все, постараємось,
Обговоримо теє і це,
Перевдягнемось, перевтілимось,
Макіяж нанесем на лице.
8.В тому класі у казку зануримось,
В цьому – разом пірнем в океан,
Пошукаємо перли істини,
Заодно розженемо дурман.
9.Технології інноваційні ці
Застосовую також і я,
Щоб успішно пройти атестацію
І не втративши добре ім. я.
10.Та найбільш до душі мені інше:
Коли мовлять дитячі серця,
Хай вуста помовчать в такі миті
Й душ єднання не буде кінця.
11.Люблю, щоб горіли очі дитячі,
Щоб часом на віях бриніла сльоза,
Щоб вирували чуття гарячі,
Коли є кому і про що розказать.
12.Люблю, щоб урок по дзвінку не кінчався, А плавно вливався в дитяче життя, Щоб хтось відтепер і навік закохався, А хтось розібрався в своїх почуттях.
13.Люблю, об у хлопців крила зростали, Дівчата шляхетні й тендітні росли, Уроки мої, щоб подією стали, Щоб чистими помисли й душі були.
14.В жорстокому світі, де мало відради, Усім необхідна і ласка й тепло, Тому ми старались так працювати, Щоб учням моїм легше жити було.
15.Талант – це дар, будь вдячний долі.
Якщо його знайдеш в собі.
Тому старанно вчися в школі,
Будь у постійній боротьбі.


Ведучий 3. А зараз надійшов час розпочати наш «Весняний вернісаж». Тож слово надається вчителям, які атестувалися в цьому році. Шановні колеги!
Завдання нашої сьогоднішньої педради, в першу чергу, теорію поєднати з практикою. 
Ведучий 1. Хочеться, щоб кожен з нас збагатив свій педагогічний арсенал, щоб ви запозичили один в одного найефективніші методи, прийоми організації навчального процесу, сприяючи розвитку творчої активності, пізнавального інтересу учнів нашої школи.
Ведучий 2. У виступах та у практичних роботах вітаються творчість, артистизм, гумор, імпровізація.
Ведучий 3. Проводячи урок, кожен учитель опирається на той чи інший девіз уроку. Ми пропонуємо обрати девіз нашої педради:
Ведучий 1. Щоб підняти Ваш настрій ми пропонуємо творчу роботу, яка називається: «Підпиши малюнок».до картинки, яку Ви побачите на екрані, потрібно дібрати влучні, цікаві, смішні, позитивні назви.
Картинки на екрані (остання – «Я богиня!»)
Ведучий 2. А ось і наш варіант: «Я богиня!». Всі гарні! Тож будемо всі гарними ніби збираємося на Червону доріжку Голівуду! Цілий рік бігали наші вчителі по червоних доріжках шкільних коридорів, запрошуючи до себе гостей на урок. На відкритих уроках у них побували і директор, і завучі, і навіть Голівудські зірки. Доказом цього є фото:
Фотошоп
Ведучий 3. Так, наші вчителі – справжні зірки, майстри слова, уроку, а ще вони володіють акторською майстерністю. І в цьому ми зараз впевнимося. Слово надається майстру слова, думки, тому, хто точно знає, як дійти мети, тому, хто всі рекомендації врахує, бо години він чітко рахує. – Тарасовій Інні Анатоліївні.  ……..

Ведучий 1. А зараз проведемо рольову гру під назвою «Педагогічна казка». Зараз Ви станете, на короткий час акторами, отримайте свої ролі. (Жеребки, ролі: Оленка «Я вже доросла», мати «Ти ганьбиш нашу родину», батько «Це ти у всьому винна», кл керівник «Давайте все владнаємо», директор «Геть із школи!», психолог «Все буде добре!», медсестра «У місті епідемія».
Ведучий 2. Уважно слухайте казку. В момент, коли буде згадуватися той чи інший персонаж, учасник голосно промовляє свою репліку.

Казка
Ведучий 3. Одного разу у родині Коваленків стався випадок. Батьків запросили до кабінету директора для профілактичної бесіди. Учениця 10 класу Коваленко Олена зробила яскраве татуювання на плечі у вигляді троянди. На зустріч до школи прийшли: мати, батько, класний керівник Оленки, директор, медсестра та психолог. Директор була обурена, батько розлючений, мати у розплачі плакала, а Оленка не розуміла взагалі у чому проблема. Медсестра нагадувала про ризики занесення інфекції під час використання голки. У цей час психолог намагалась примирити директора, матір та батька. Класний керівник зберігала спокій. Але директор була налаштована рішуче, вона не слухала ніяких аргументів. Оленка нагадала матері, що у свій час та теж намагалася зробити татуювання. І батько дуже серйозно глянув на матір. А медсестра взагалі запропонувала усій родині пройти повне медичне обстеження. Психолог рекомендувала батькам прийти на індивідуальну бесіду для покращення родинних взаємовідносин. Класний керівник запропонував Оленці носити до школи одяг, який прикривав її плечі. Ця ідея влаштувала всіх. Так вирішився цей конфлікт між педагогами, батьками і дітьми. Адже усі ми знаємо, що при бажанні співпрацювати можна вирішити будь-яку проблему і як сказала наш психолог «Все буде добре!»
Ведучий 1. Як бачимо, будь-які проблеми і непорозуміння між дітьми, педагогами та дітьми можливо вирішити мирним шляхом. І в цьому як ніхто справляється наш заступник по виховній роботі – Куліченко Людмила Володимирівна. Тож надаємо їй слово……….

Ведучий 2. Творчий учитель – це діамант, який осяває душу усіма гранями свого педагогічного дару, який плекає дитину на засадах добра, формуючи інтелектуальну еліту суспільства. Ось так, як у цьому мультфільмі..

Фрагменти  мультиків про вчителів
Ведучий 3. До виступу запрошується майстер слова, вчитель української мови Крайнєва Наталія Володимирівна…….

Ведучі по черзі.
1.Тихо вечір догорає,
Сплять у синяві зірки,
Наша вчителька читає
Твори учнів від руки.
2.Все навколо постихало,
Другий сон пливе кругом,
І лиш вчитель англомовний
Щось схилився над столом.
3.Перші півні заспівали
Вже світанок жевріть став,
А учитель наш, філолог,
Ще і досі не лягав….

Ведучий 1. У нас є майстри слова з іноземної мови. Запрошуємо до виступу Москалець Любов Іванівну та Антіпець Тетяну Вікторівну…


Ведучий 2. Хочеться ще раз наголосити, що урок – це важлива напружена праця, яка потребує тривалої, зосередженої уваги, активного мислення, співпраці, в основі якої є повага до кожного, взаємодопомога, взаємонавчання. Ось зараз це і перевіримо: (поділ на 2 групи)

Ведучий 3. Перед вами абревіатура, значення якої вам не знайоме. Вона пов'язана зі школою, шкільним життям. Наприклад: СОД (свято останнього дзвоника).
1гр.: ОНД (останній навчальний день), ДВД (день відкритих дверей)
2 гр.: УПШ (учні початкової школи), РНК (рибонуклеїнова кислота).

Ведучий 1. Серед завдань є абревіатура, яка зустрічається в шкільній програмі. Ось вона – РНК. Недарма ми вибрали цю абревіатуру, тому що хочемо запросити до виступу вчителя біології Коваль Раїсу Миколаївну…
Ведучий 2. А зараз ми проведемо конкурс «Геометрія успіху». У процесі цього конкурсу можна визначити характер і нахил своїх колег «геометричним способом». (кожному листочок, олівець) Завдання: намалювати автопортрет, але використовувати тільки геометричні фігури: квадрат, коло, овал, трикутник.
Ведучий 3. Порахуйте кількість фігур, окремо… у кого найбільше трикутників – ви енергійні, сильні люди; квадратів – працелюбні і сумлінні у роботі, овал – творчі, коло – добродушні.
Ведучий 1. Ось ми і отримали, що в нашому пед.. колективі є енергійні, сильні, працелюбні, сумлінні в роботі, творчі, а також добродушні люди.
Ведучий 2. А ще вони вміють розв'язувати будь - які задачі
Ведучий 3.
Як витягуєм з криниці
Холоднючої водиці,
То дарма часу не гаймо
І роботу визначаймо.
Що ж дано у цій задачі?
Плавно йде відро, не скаче,
І з водою, не з горохом,
Отже поміркуєм трохи.
Певно, нам об'єм відомий,
Відра ж 10-ти літрові.
Густина води, тим паче,
Вже й спростилася задача.
розв'язок зовсім простий, тільки ж як без висоти?
Метрів візьмемо з десяток,
Ось тепер уже порядок.

Ведучий 1. З такими задачами найкраще справляється наш вчитель фізики Ласкурик Павло Васильович. Тож надаємо йому слово…..
Ведучий 2. А зараз ми пограємо, погадаємо на картах. Так, ми не помилились! На столах у вас є пазли географічної карти. Ваше завдання: правильно з'єднати часини карти так, щоб можна було б на зворотньому боці прочитати запитання, на яке ви повинні дати цікаву відповідь.
Ведучий 3. 1 гр. 1. Як ви будете викручуватися, якщо забули вдома конспекти, які повинні здати через 5 хвилин? 2. Які ваші дії, якщо під час докладу, виступу на педраді ви згадаєте, що не виключили вдома праску?
Ведучий 1. 2 гр. 1. Що ви зробите, якщо ненароком опинитесь закритим у класі на ніч?
( телефона немає). 2. Коли я буду у відпусці в Індії, я візьму з собою…
Презентуйте свої відповіді.
Ведучий 2. А найкраще гадає на географічних картах вчитель географії Ковальчук Марія Михайлівна. Тож надаємо їй слово…

Ведучий 3. За родом своєї діяльності вчитель – це представник відкритої професії, як і актор, режисер, письменникЮ а тому час від часу кожному з нас доводиться складати іспит на право навчат інших. Тому ми вам пропонуємо всім скласти іспит. (кожному серветку) повторюйте за мною такі рухи:
-         скласти серветку навпіл і відірвати лівий кут;
-         скласти серветку навпіл і відірвати лівий кут;
-         скласти серветку навпіл і відірвати лівий кут;
-         скласти серветку навпіл і відірвати правий кут;
-         відірвати той кут, що вгорі.
Розгорніть свої серветки і покажіть результат своєї роботи. У кожного вийшла сніжинка! Оцініть свою роботу: (відмінно)
-         Чому кожний отримав відмінний результат?
-         Чи можете ви пригадати, коли вперше зробили сніжинку?
-         Хто навчив вас мистецтву витинанки?
Так, дійсно, мистецтво витинанки нас навчили вчителі початкових класів.

Ведучий 1. А тепер запрошуємо до виступу наших колег, вчителів початкових класів: Зенченко Тетяну Петрівну, Самолюк Зою Вікторівну…..


Ведучий 2. На завершення нашої педради хочеться провести гру. За опорними словами скласти міні- віршик про весну. обов'язкове завдання віршик повинен бути веселим, позитивним.
1гр. Весна до школи завітала…
2 гр. Природа наша оживає…                       регламент 1 хвилина.
Ведучий 3. Ви всі прекрасно знаєте, що у світі існує квітковий гороскоп. Ми з колегами вирішили зробити невеликий подарунок кожному імениннику нашої педради (вручення подарунків).
Ведучий 1. І на закінчення: будьмо терплячими і мудрими. Те, що з першого погляду може видатися важким, недоречним при оволодіванні ним, може виявитися не просто новим, а цікавим і зручним.
Ведучий 2. пам'ятайте, що будь – які напрацьовані ідеї і технології є лише заготовками. Їх треба шліфувати, щоб вони приносили задоволення і нам, і нашим дітям.
Ведучий 3. А всім вчителям нашого закладу, які наполегливо працюють і зайвої хвилинки для відпочинку не мають, ми бажаємо, щоб ви кожен день починали зі слів…. (відео  «Кто молодец?») і закінчували гарними сновидіннями, які б ставали реальністю…(відео («Сни і сновидіння»))






1 коментар: